Snö till knäna o lite mer !

2012-01-04 22:32:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit en lång dag har suttit i bilen sen kl 9.00 - 16.10 ungefär! Och saknar redan mina söta kaniner. Men ungefär en liten stund efter så gick jag och Jennifer ut lite och se hur mkt snö det var och så.. Och shit vad mkt det är, de hade snöat 20cm igår sa de! Så underbart att jag är här och fick se den saknade vinter som inte har kommit till Torslanda! Imorgon så kommer vi gå up vid 8.30. Sen så kommer vi vara där tills mina föräldrar är klara med sin åkning.. De åker nämligen inte backarna, utan det tränar inför Vasa Loppet! Men vi får stanna hur länge vi vill, bara vi ringer när vi vill hem ;)
Får se hur stel man kommer vara på skidåkningen, har inte åkt sen förra året i januari.. Men orkar inte skriva mer.
puss och sov gott !


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback